• Nauja

Dviračių sporto inventorius

Niner JET RDO 2-star dviratis, Magnetinė pilka, vidutinis

88-629-23-04-15
5 339,99 €
Su mokesčiais


Prekę atsiimti galite:
  • PPC "Ozas", Vilnius, Ozo g. 18                      
  • Centrinis sandelis, Sudervės g. 8J, Avižieniai, Vilniaus r.
  • PLC "Mega", Kaunas, Islandijos plentas 32
  • PC "Banginis" Klaipeda, Šilutės plentas 35
  • PC "Bruklinas" Šiauliai, Pramonės g. 9                  
IŠLAIDYTA KILTI
ATNAUJINTAS JET 9 RDO: TINKAMAS SKRYDŽIUI
Visiškai pergalvotas 2021 m., mūsų klasikinis JET 9 RDO dar kartą patvirtina savo populiariausio, universaliausio ir judriausio dviračio poziciją. Turėdami itin palankią rėmo geometriją ir 120 mm pakabos eigą, plauksite aukštyn techniniais laipteliais, lėksite nuokalnėmis ir sklandžiai skrisite per viską, kas yra tarp jų.
Mūsų pirmasis JET 9 paliko kilimo ir tūpimo taką 2007 m. Su šiuo ankstyvu startu mes dabar esame šios kategorijos lyderiai. „Niner“ žinios apie 29er kalnų dviračius su pilna pakaba buvo ištobulintos iki aštraus krašto. Per šį 14 metų laikotarpį JET visada išlaikė vietą mūsų asortimente. Naujausia iteracija patvirtina, kad JET 9 RDO yra vienas geriausių šiuolaikinių trumpų kelionių dviračių, turintis tai patvirtinantį paveldą ir visą gyvenimą trunkančią garantiją.


Tiesiog pakaktų keliauti bet kokiu taku
Mūsų klasikinis JET 9 RDO padidina pramogų faktorių, kai ateina laikas skristi, tačiau jis nesikandžioja kopiant į kreiserinį aukštį. Tai populiariausias mūsų kalnų dviratis ir jis nuolat pelno žiniasklaidos apžvalgininkų, kasdienių motociklininkų ir „Niner“ sportininkų apdovanojimus.
Sumaišę visureigio dviračio pedalus su dviračio pakabos ir geometrijos charakteristikomis, savo JET 9 RDO pavertėme universaliausiu dviračiu, kokį tik galime įsivaizduoti.
Pedalą į kalną riboja tik kojos ir plaučiai. Mūsų firminė CVA pakaba nepalieka nei uncijos pastangų, nei energijos vatų. Kiekvienas pedalo paspaudimas uždirba aukštį neprarandant efektyvumo.
Apverčiant jį ir plūduriuojant atgal žemyn, dėl nedidelio jautrumo smūgiams nenusileidžiate be turbulencijos. Kartu su tvirta vidutinio eigos atrama, kad sutaupytumėte visą kelionę, kai to tikrai reikia, JET 9 RDO yra sklandus skrajutė bet kurioje situacijoje.

Sureguliuotas ir paruoštas kilimui
Šiuolaikinė rėmo geometrija reiškia šiuolaikines trasos manieras, kai jų labiausiai reikia. Erdvioje kabinoje patogu pasiekti trumpą stiebo ilgį, todėl galite greitai valdyti ir manevruoti bet kurioje oro erdvėje. Ir, žinoma, laisva, 66,5 laipsnių priekinė dalis ir ilga, 1179 mm (vidutinio dydžio) ratų bazė užtikrina stabilumą ir pasitikėjimą savimi leidžiantis į stačius nusileidimus.
Laikydami jėgainę gerai virš pedalų, 76 laipsnių sėdynės kampas palengvina pakilimą į aukštį. Puikiai suporuotas su trumpomis 430 mm grandininėmis atramos, JET 9 RDO nedvejodamas ropštės jūsų mėgstamiausio bandomojo tako esme.
Jei jūsų kasdienė nešvarumų dozė apima mažiau pedalus, greitesnius kampus ir kai kuriuos kulnus žemyn, plokščias kritimo linijas, galbūt norėsite mažesnio apatinio laikiklio ir lėtesnio galvutės vamzdžio kampo. Nesijaudinkite – dėl integruotų atverčiamų sėdynių atramų ašių vairuotojai gali nuleisti apatinį laikiklį visais 8 mm ir sumažinti geometriją puse laipsnio.

JET variklis: nuolat kintantis lankas
Mūsų atnaujinto JET 9 RDO plakanti širdis yra nuolat kintančio lanko (CVA) pakabos sistema. CVA debiutavo 2008 m. kaip pirmasis pakabos išdėstymas, sukurtas specialiai 29ers. Kinematinis atnaujinimas, atitinkantis konkrečius kiekvieno dviračio poreikius, išlieka mūsų patentuota pakabos sistema.
Mūsų CVA pagrindai yra tvirti: jis stabilus, tačiau lankstus lipant ir minant pedalus; leidžiantis žemyn, tai jautru ir palaikanti; jis yra nuoseklus ir kontroliuojamas kiekviename kelionės etape.
Modelyje JET 9 RDO naujas amortizatorius ant spyruoklės prideda rėmo ir jungties pločio (taigi ir standumo). Dar svarbiau yra tai, kad viršutinio amortizatoriaus tvirtinimo guoliai leidžia ypač sklandžiai jungtis per visą svirties svirtį 40 laipsnių kampu pakabos eigos metu. Tai pagerina mažų gumbų lankstumą. Be to, spyruokliniai amortizatoriai užima mažiau fizinės vietos, todėl yra kompaktiškos formos.
Devyniuose dviračiuose su pilna pakaba yra Enduro MAX Black Oxide sukamieji guoliai. Šios programos pramonės etalonas, Enduro guolių prekės ženklas sukūrė MAX žymėjimą, nurodantį daugiau rutulinių guolių per lenktynes. Tai užtikrina geresnį apkrovos paskirstymą ir idealiai tinka pakabos ašims. O Black Oxide klasė nurodo magnetito paviršiaus dangą, kad būtų didesnis atsparumas korozijai. Apskritai, tai yra patys geriausi šarnyriniai guoliai, kurių nėra.

Fiuzeliažas, tinkamas skrydžiui
Lieknas, bet tvirtas, JET 9 RDO pasižymi Niner būdingu pilnos pakabos formos faktoriumi. Svorį mažinančio apipjaustymo, kur įmanoma, ir jėgą didinančių konstrukcijų derinys, kur reikia, suteikia šiam dviračiui idealų XC lengvo svorio ir dviračio tvirtumo balansą.
Platūs, lygūs paviršiai viršuje ir apačioje padeda sugerti priekinius smūgius ir vibracijas, tuo pačiu atsispirdami deformacijai ir sukimuisi veikiant sukimo apkrovai. Skersinės svirties svirties ir pasukimo svirties užtikrina, kad dviračio galas būtų užblokuotas posūkiuose ir sunkiomis pastangomis.
Siekdami užtikrinti geriausią įmanomą pavarų perjungimo našumą, sukūrėme kuo sklandžiausią ir tiesiausią kabelių vedimą. Kabelio korpusas lengvai slysta per visą rankovę turinčius kreipiamuosius vamzdelius švelniais lankais iš priekio į galą.