Vykdydami ES direktyvos dėl privatumo ir elektroninių ryšių reikalavimus, pranešame, jog svetainėje naudojame slapukus norėdami suasmeninti turinį ir skelbimus, kad teiktume visuomeninės medijos funkcijas ir galėtume analizuoti savo srautą. Informaciją apie tai, kaip naudojatės svetaine, bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais. Daugiau informacijos

Supratau

Pristatymas

1.  PRISTATYMAS Į OMNIVA PAŠTOMATUS IR KURJERIU 

Dėmesio! Dėl išaugusio siuntų kiekioužsakymų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.    

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauketodėl juose galima atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu 
Siunta į terminalą pristatoma per 1-dienas po apmokėjimoPristačius siuntą į paštomatągavėjas iš karto gauna 
SMS panešimą apie atvykusį siuntinį,  kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.  Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą
Maksimalus siuntos svoris 30 kg.   

 

Visi Lietuvoje veikiantys OMNIVA paštomatai:  omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai/vietos   

Didžiausias Omniva siuntinio svoris – 30 kg. Siuntinys turi tilpti į vieną  žemiau nurodytų dėžių:   

  • S: 8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm)   

  • M: 19 cm x 38 cm x 64 cm   

  • L: 41 cm x 38 cm x 64 cm   

Jei prekė bus sunkesnė nei 30kg arba prekės gabaritai bus didesni nei nurodyti viršuje - prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimasUžsakant kelias prekeskiekvienu atveju skaičiuojama ar jos telpa į dėžutęjei prekių gabaritai didesni nei nurodyti viršuje - prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimas.   

Siūlome skirtingas alternatyvas kaip išsiųsti ir pasiimti siuntą:   

  • siuntą paliekate ir atsiimate paštomate;   

  • kurjeris paima siuntą  jums patogios vietos ir pristato tiesiai gavėjui į rankas;   

  • siunta paimama  jūsų pasirinkto paštomato ir įteikiama gavėjui į rankas.   

Siuntinys pristatomas, į:  

  • bet kurį Lietuvos Respublikos teritorijoje esantį Omniva paštomatą  2,50 mokestį

  • Omniva kurjeris  5,00   


2. PREKIŲ PRISTATYMO PER DPD KURJERĮ   

Pristatymas Lietuvoje per DPD kurjerį – € 3,00, mokestis priklauso nuo svorio!

DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namusbiurą ar bet kokiu kituJūsų pasirinktuadresu.   

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 2 –5 d. d.   

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 – 14:00 val., 14:00 – 18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.   

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.   

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu 

Prekių pristatymo metukurjeriui pareikalavusturėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.   

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 25 Eur.   

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimąnedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.   

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabųlaikomakad siunta pristatyta tvarkingai.   


 3. PREKIŲ ATSIĖMIMAS DPD PICKUP TINKLE  

Pristatymas Lietuvoje į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą – 2,00 EUR.   

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale  

Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 2 –5 d. d.  

DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę 

Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtistodėl prieš vykstant atsiimti siuntosrekomenduojame pasitikslinti 

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminaląapie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu 

Prekes  DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienasUžsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpįjos bus grąžintos pardavėjui 

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą 

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus 

4. PREKIŲ ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE.  

NEMOKAMAS    

Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje, kai užsakymas bus paruoštasparduotuvės darbuotojai susisieks su Jumis telefonuParduotuvėje atsiimant prekes galėsite atsiskaityti grynais pinigais arba banko kortele.  

NEGARANTUOJAME, KAD PREKES KURIAS UŽSAKOTE TURĖSIME PARDUOTUVĖJE!

 

 5PRISTATYMO TERMINAI:  

Gavus apmokėjimąužsakymas išsiunčiamas per 2-5 darbo dienas (jeigu visos užsakytos prekės yra sandėlyje - per 1-2 darbo dienasjeigu prekes reikia surinkti  padalinių - per 3-10 darbo dienas). Jei praėjus 10 dienoms po apmokėjimo negavote užsakytų prekių ar delsimo paaiškinimo susisiekite su mumis elektroniniu paštuinfo@rovana.lt arba telefonu +370 687 59246   

Norime atkreipti dėmesįkad  dėl karantino ir išaugusio užsakymų kiekiosiuntų paruošimas ir pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprasta

  

 Norime atkreipti Jūsų dėmesįkad  pasitaiko atvejų, kai patvirtinus užsakymą ir gavus apmokėjimą paaiškėjakad reikiamos išsiųsti prekės nebėranes kelių dienų eigoje ji buvo parduota realiose parduotuvėse ir baigėsi atsargosnesvarbu

kad mūsų svetainėje vis dar rodomas šios prekės likutis (jis nėra atnaujinamas realiuoju laiku!). Tokiu atveju Jūsų užsakymo įvykdymas gali užtrukti keletą dienų ar net kelias savaites, jei pasirinksite laukti, kol bus papildytos atsargos arba suderinsime prekių keitimą į kitas tokios pačios vertės prekes, arba grąžinsime Jums pinigus

 

Svarburegistruodamiesi taisyklingai nurodykite arba vėliauprieš užsakydami prekespatikslinkite savo adresąRegistruojantis prašome asmens duomenis nurodyti tiksliai ir tvarkingai -  didžiųjų raidžių

su lietuviškais rašmenimisskyrybos ženklais reikiamose vietoseteisingais trumpiniais - g. / raj. ir t.t.    

 Esant netikslumams Jūsų nurodytame adresemes negalime prisiimti atsakomybės  pasimetusius siuntinius 

Prekių siuntinių draudimo paslauga kol kas neteikiama pristatymo metu sugadintas ar dingusias prekes mes neatsakomeSiuntos pristatymo metu Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas privalo kartu su prekes 

pristačiusios įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklęprekių kiekįkokybę ir asortimentą. Jei prekės buvo brokuotosprekes pakeisime pagal Lietuvos įstatymus 

 P.S. taip pat galime pristatyti prekes į kitas šalis (AnglijąAirijąLatviją ir t.t.), bet prieš darant tokį užsakymą turite suderinti tai (pristatymąapmokėjimąsu el. prekybos vadybininkais individualiai el.paštu info@rovana.lt