1. PRISTATYMAS Į OMNIVA PAŠTOMATUS IR KURJERIU
Dėmesio! Dėl išaugusio siuntų kiekio, užsakymų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.
Siunta į terminalą pristatoma per 1-3 dienas po apmokėjimo. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį. Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą.
Visi Lietuvoje veikiantys OMNIVA paštomatai: omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai/vietos
Didžiausias Omniva siuntinio svoris – 30 kg. Siuntinys turi tilpti į vieną iš žemiau nurodytų dėžių:
S: 8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
M: 19 cm x 38 cm x 64 cm
L: 41 cm x 38 cm x 64 cm
Jei prekė bus sunkesnė nei 30 kg arba prekės gabaritai bus didesni nei nurodyti viršuje - prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimas. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama ar jos telpa į dėžutę, jei prekių gabaritai didesni nei nurodyti viršuje - prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimas.
Siūlome skirtingas alternatyvas kaip išsiųsti ir pasiimti siuntą:
siuntą paliekate ir atsiimate paštomate;
kurjeris paima siuntą iš jums patogios vietos ir pristato tiesiai gavėjui į rankas;
siunta paimama iš jūsų pasirinkto paštomato ir įteikiama gavėjui į rankas.
Siuntinys pristatomas, į:
bet kurį Lietuvos Respublikos teritorijoje esantį Omniva paštomatą, už 2,50 € mokestį;
Omniva kurjeris 5,00 €.
2. PREKIŲ PRISTATYMO PER DPD KURJERĮ
Pristatymas Lietuvoje per DPD kurjerį – € 3,00, mokestis priklauso nuo svorio!
DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.
Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 2 –5 d. d.
Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.
Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 25 Eur.
Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
3. PREKIŲ ATSIĖMIMAS DPD PICKUP TINKLE
Pristatymas Lietuvoje į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą – 2,00 EUR.
Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.
Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 2 –5 d. d.
DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.
Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.
Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.
4. PREKIŲ ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE
NEMOKAMAS
Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje, kai užsakymas bus paruoštas, parduotuvės darbuotojai susisieks su Jumis telefonu ir į nurodytą kontaktinį elektroninį paštą ateis laiškas su pranešimu, kad siunta yra paruošta atsiėmimui. Parduotuvėje atsiimant prekes galėsite atsiskaityti grynais pinigais arba banko kortele.
NEGARANTUOJAME, KAD PREKES KURIAS UŽSAKOTE TURĖSIME PARDUOTUVĖJE!
5. PRISTATYMO TERMINAI:
Gavus apmokėjimą, užsakymas išsiunčiamas per 2-5 darbo dienas (jeigu visos užsakytos prekės yra sandėlyje – per 1-2 darbo dienas, jeigu prekes reikia surinkti iš padalinių - per 3-10 darbo dienas). Jei praėjus 10 dienoms po apmokėjimo negavote užsakytų prekių ar delsimo paaiškinimo, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: info@rovana.lt arba telefonu +370 687 59246
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pasitaiko atvejų, kai patvirtinus užsakymą ir gavus apmokėjimą paaiškėja, kad reikiamos išsiųsti prekės nebėra, nes kelių dienų eigoje ji buvo parduota realiose parduotuvėse ir baigėsi atsargos, nesvarbu, kad mūsų svetainėje vis dar rodomas šios prekės likutis (jis nėra atnaujinamas realiuoju laiku!). Tokiu atveju Jūsų užsakymo įvykdymas gali užtrukti keletą dienų ar net kelias savaites, jei pasirinksite laukti, kol bus papildytos atsargos arba suderinsime prekių keitimą į kitas tokios pačios vertės prekes, arba grąžinsime Jums pinigus.
Svarbu: registruodamiesi taisyklingai nurodykite arba vėliau, prieš užsakydami prekes, patikslinkite savo adresą. Registruojantis prašome asmens duomenis nurodyti tiksliai ir tvarkingai - iš didžiųjų raidžių, su lietuviškais rašmenimis, skyrybos ženklais reikiamose vietose, teisingais trumpiniais - g. / raj. ir t.t.
Esant netikslumams Jūsų nurodytame adrese, mes negalime prisiimti atsakomybės už pasimetusius siuntinius.
Prekių siuntinių draudimo paslauga kol kas neteikiama. Už pristatymo metu sugadintas ar dingusias prekes mes neatsakome. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas privalo kartu su prekes pristačiusios įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Jei prekės buvo brokuotos, prekes pakeisime pagal Lietuvos įstatymus.
Taip pat galime pristatyti prekes į kitas šalis (Angliją, Airiją, Latviją ir t.t.), bet prieš darant tokį užsakymą turite suderinti tai (pristatymą, apmokėjimą) su el. prekybos vadybininkais individualiai el.paštu info@rovana.lt