DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Turiu dovanų kuponą, tačiau nežinau kaip jį panaudoti apsiperkant internetu.

Kiekvienas dovanų kuponas turi unikalų kodą, kurį reikia įvesti į eilutę "Turite nuolaidų kodą?". Jį rasite savo prekių krepšelyje.

Atkreipkite dėmesį, kad internetu apsipirkti galite tik su dovanų kuponu, kuris buvo pirktas internetu.

2. Noriu įsigyti dovanų kuponą, ar man jį atsiųsite nurodytu adresu?

Dovanų kuponus, kuriuos perkate internetu, gaunate tiesiai į elektroninio pašto dėžutę po patvirtinto mokėjimo. Jeigu norite įsigyti ne skaitmeninį dovanų kuponą, tą galite padaryti visose UAB "Rovana" fizinėse parduotuvėse.

3. Ar galėtumėte patarti žūklės įrangos klausimais?

Žinoma! Mūsų konsultantai visada pasirengę Jums padėti. Jų kontaktus rasite ČIA arba apsilankykite mūsų fizinėse parduotuvėse.

4. Noriu grąžinti prekę. Kaip galėčiau tą padaryti?

Susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@rovana.lt, per mūsų "Facebook" paskyrą arba kreipkitės telefonu +370 687 59246, informuodami, kad norite grąžinti prekę. Tuomet ją išsiųskite mums ir gavę nepažeistą prekę, grąžinsime Jums pinigus. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite ČIA.

5. Noriu pateikti didmeninį užsakymą.

Parašykite mums elektroninį laišką info@rovana.lt arba kreipkitės telefonu +370 687 59246.